måndag 22 juli 2013

Att falla för färg

Att få paket i brevlådan är alltid roligt!

Som jag skrev tidigare så höll mina sköna Gococostrumpor på att falla isär, välanvända som de är. På deras butik på nätet var de slut och därför köpte jag andra. Men så fick jag mail från Annie på Gococo att de nu hade kommit in och även i en ny färg, gul. Jag beställde och snabbt hade jag dem i min brevlåda. De är inte enbart supersnygga, de sitter bra och är så där lagom tunna så de knappt känns.

Jag föll också för ett par kompressionsstrumpor som hade så snygg färg. Inget som jag kan använda ännu eftersom jag blir alldeles för varm, men längre fram då det är svalare ute så kommer de att passa perfekt! Det är ett par Compression Superior som ger extra stöd. Återkommer senare för att berätta om de är bra också…..

gococo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar